TERMENI ȘI CONDIȚII
INFORMAȚII PRELIMINARE
-
Prezentul document intitulat “Termeni şi Condiții” constituie acordul legal dintre dumneavoastră în calitate de Client şi TOADER ALINA MĂDĂLINA - CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE (mai departe ”Prestatorul”), vizând utilizarea Site-ului, programarea de servicii, accesarea şi folosirea facilităţilor Site-ului etc. Pentru utilizarea conformă a Site-ului, vă recomand să citiţi în prealabil aceşti Termeni şi Condiţii. Accesarea si vizitarea Site-ului şi programarea unei Ședințe înseamnă acceptarea în totalitate şi necondiţionată a acestor Termeni şi Condiţii.
-
Pentru a putea accesa în mod facil serviciile pe care vi le pun la dispoziție, trebuie să acceptați în mod neechivoc și în totalitate Termenii și Condițiile de față. Dacă nu sunteţi de acord să respectaţi aceşti Termeni şi Condiţii, fie chiar şi parţial, vă rog să nu utilizaţi Site-ul sau să nu programați o Ședință. De asemenea, dacă, în orice moment, aceşti Termeni şi Condiţii nu mai sunt acceptaţi de către dumneavoastră, vă rog să sistaţi imediat accesarea şi utilizarea Site-ului, precum și să încetați participarea la Ședințe.
-
Termenii şi condiţiile pot fi modificate oricând, fără a fi necesară o notificare prealabilă. Modificările şi informaţiile privind valabilitatea acestora vor fi postate pe acest site, în vederea informării celor interesați. Clienții trebuie să se raporteze la regulile, drepturi, obligaţiile, procedurile etc. prevăzute de Termeni şi Condiţii în formatul valabil la data interacționării cu Site-ul, fără a exista o obligaţie a Prestatorului de a-i informa individual despre actualizări sau modificări.
DESPRE PRESTATOR
-
Denumire: TOADER ALINA MĂDĂLINA - CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE
-
Sediul social: BUCUREȘTI, STR. Aleea Buhuși nr 1, Bl. 4, Sc. 4, Ap 164
-
CUI: 46684624
-
E-MAIL: alina.madalina.andrei@gmail.com
-
Specializări înregistrate în colegiul psihologilor pentru care s-a obținut un atestat de liberă practică: psihologie clinică și psihoterapie integrativă
DEFINIREA UNOR TERMENI
-
Ședință – reprezintă întâlnirea cu scop profesional între prestator și client, la solicitarea clientului, în vederea prestării de servicii psihologice în beneficiul clientului
-
Contract – reprezintă contractul la distanţă încheiat între Prestator și Client. Acest contract se încheie fără prezenţa fizică simultană a Prestatorului şi a Clientului sau semnarea propriu-zisă a unui înscris care întrunește elementele caracteristice ale unui contract, ci se încheie prin acceptarea, după atentă citire, a prezentului Document de către Client.
-
Client – orice persoană fizică, în vârstă de cel puţin 18 ani, cu capacitate de exerciţiu deplină, care programează și participă la o Ședință.
-
Prestator – reprezintă TOADER ALINA MĂDĂLINA - CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE, prin psh. TOADER ALINA MĂDĂLINA.
-
Document / Politică de Utilizare / Termeni şi Condiții – prezenta Politică privind termenii şi condiţiile de utilizare a Site-ului, denumit şi Termenii şi Condițiile”, „T&C” sau „Politică”, care va guverna raportul contractual dintre Prestator și Clienți şi care va fi interpretată în conformitate cu legea română. Orice neconformitate sau nevalabilitate a unei părţi sau clauze din Termeni şi Condiţii cu alte prevederi legale aplicabile nu are efecte asupra valabilităţii şi legalităţii celorlalte prevederi din Politică.
-
Vizitator – orice persoană care accesează site-ul.
-
Site-ul – reprezintă site-ul www.meetmytherapist.ro precum şi orice secţiune sau subpagină a acestuia.
CONDIȚII GENERALE DE UTILIZARE
-
Site-ul meetmytherapist.ro este un site public ce poate fi utilizat de către orice persoană interesată în a programa una sau mai multe Ședințe.
-
Îmi rezerv dreptul de a refuza ori restrânge accesul vizitatorilor sau clienților la anumite subsecțiuni sau funcții specifice ale site-ului dacă va exista suspiciunea rezonabilă că se încearcă fraudarea sau eludarea politicilor site-ului. De asemenea, accesul va fi refuzat ori restrâns ori de câte ori voi avea suspiciunea rezonabilă că prin anumite acțiuni se încearcă prejudicierea intereselor mele.
-
Interzic în mod expres orice utilizare abuzivă a site-ului meu, prin utilizare abuzivă înțelegându-se orice acțiune ori inacțiune prin care nu sunt respectate regulile statuate în prezenta Politică sau în orice alte politică existentă pe site, orice acțiune care contravine bunei-credințe în relațiile comerciale ori contractuale sau orice acțiune care încalcă legislația în vigoare sau bunele practici sau moravuri.
PROGRAMĂRILE ONLINE
-
Prin programarea online a unei ședințe vă exprimați dorința și acordul de a intra într-o relație contractuală bilaterală cu Prestatorul.
-
Poate programa o ședință pe site orice persoană fizică (dacă a împlinit vârsta de minimum 18 ani). Ședința poate fi programată din meniul aferent programării online.
PREȚUL PRODUSULUI SAU SERVICIULUI. FACTURAREA. PLATA.
-
Prețul Ședinței va fi indicat exclusiv în RON.
-
Prețul Ședințelor se actualizează în mod constant. Vă rog să vă raportați la valoarea prețului în momentul programării Ședinței.
-
Prestatorul va emite factura aferentă Ședinței achiziționate pe baza datelor de identificare pe care dvs. le veți comunica. Factura poate fi transmisă la solicitarea clientului, aceasta fiind valabilă în format PDF chiar și fără o ștampilă sau semnătură din partea emitentului.
-
Procesatorul de plăţi care va intermedia tranzacţiile dintre clienţi şi Prestator este Stripe, în baza link-ului de plată pe care Clientul îl va primi de la Prestator în ziua în care Ședința este programată, anterior orei la care a fost programată.
-
Tranzacţiile sunt securizate la un nivel ridicat, astfel încât plata se va realiza în cele mai sigure condiţii.
-
Nu sunt aplicabile clienților taxele sau comisioanele suplimentare pentru plata cu cardul. Cardurile acceptate sunt Visa/Visa Electron, Mastercard/Maestro, plata fiind realizată în condiții de securitate maximă.
RETURNAREA SERVICIILOR PRESTATE
-
Ședințele programate și efectuate sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract, în conformitate cu legislația în vigoare, fiind vorba despre furnizarea și prestarea de servicii, care, odată ce au fost prestate nu pot fi returnate. Astfel, nu se poate oferi un drept de retragere, respectiv sumele achitate pentru o Ședință, nu vor putea fi restituite.
-
Având în vedere faptul că Ședința presupune prestarea unui serviciu și alocarea unui interval orar, înțelegeți și acceptați faptul că, după programarea unei Ședințe, nu vă veți mai putea retrage din acest contract. În acest sens, prin programarea unei Ședințe, vă oferiți acordul în mod expres cu privire la imposibilitatea de a vă mai retrage din contract, respectiv imposibilitatea de mai obține restituirea sumelor de bani care constituie prețul Ședinței.
-
Prestatorul își rezervă totuși dreptul ca în anumite situații particulare, din motive întemeiate, să ramburseze (integral sau parțial) unele sume suportate de către Client, dar acesta este doar un drept care se va exercita conform liberei aprecieri a Prestatorului fără să constituie o obligație asumată în acest sens.
ANULAREA PROGRAMĂRILOR
-
Programările efectuate nu pot fi anulate, fiind în sarcina și de datoria Clientului să onoreze și să ajungă la programare pentru a beneficia de Ședință. Având în vedere faptul că prin programarea unei Ședințe, Clientul blochează intervalul de timp respectiv, în așa fel încât nici Prestatorul nu poate dispune liber, dar nici un terț client nu poate beneficia de acel interval de timp, Clientul înțelege și acceptă faptul că va fi ținut să achite prețul Ședinței, indiferent dacă participă sau nu la aceasta.
-
Prestatorul își rezervă totuși dreptul ca în anumite situații particulare, din motive întemeiate, să ramburseze (integral sau parțial) unele sume suportate de către Client, dar acesta este doar un drept care se va exercita conform liberei aprecieri a Prestatorului fără să constituie o obligație asumată în acest sens.
LIVRARE
-
Livrarea produsului, respectiv prestarea Ședinței, va avea loc la data și ora programată de comun acord între Prestator și Client, prin intermediul platformelor online Zoom și Google Meet.
RĂSPUNDEREA PRESTATORULUI
-
Obligațiile Prestatorului sunt unele de mijloace, iar nu de rezultat, ceea ce înseamnă că va depune toate diligențele necesare în vederea prestării unor servicii conforme, însă rezultatul final nu depinde de Prestator, motiv pentru care Clientul își asumă acest lucru în totalitate.
-
Prestatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Prestator a oricăreia din obligațiile sale.
LEGISLAȚIE APLICABILĂ ȘI JURISDICȚIE
-
Termenii și Condițiile din prezenta secțiune, precum și utilizarea site-ului sunt guvernate de legile aflate în vigoare în România. În caz de apariţie a oricărui litigiu referitor la raportul contractual sau rezultat din sau în legătură cu încheierea, interpretarea, executarea ori încetarea acestuia, în cazul în care acesta implică Prestatorul și un Client, acesta va fi soluţionat pe cale amiabilă, iar doar ca ultim resort prin cereri adresate instanţelor judecătoreşti competente material din Mun. București.
